Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2011

Μήπως οι υποτιθέμενες υγιεινές τροφές σε παχαίνουν αντί να σε αδυνατίζουν;

Προϊόντα χωρίς ζάχαρη
 Είναι γνωστό ότι η ζάχαρη έχει βλαβερές ιδιότητες, ωστόσο προϊόντα με υποκατάστατα ζάχαρης μπορεί να μη βοηθήσουν ιδιαίτερα τη δίαιτά σου. Σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου Περντιού, πειραματόζωα που κατανάλωναν προϊόντα με ροφήματα με υποκατάστατο ζάχαρης έτρωγαν περισσότερο συγκριτικά με τα ζώα που κατανάλωναν ροφήματα με ζάχαρη...
Ναι στα υποκατάστατα ζάχαρης αν πίνεις πολλούς καφέδες και χρειάζεσαι τη ζάχαρη ή αν είσαι διαβητικός.
Οχι στην υπερβολική κατανάλωση προϊόντων χωρίς ζάχαρη: περιέχουν παρόμοιες θερμίδες με τα αντίστοιχα με ζάχαρη.

Μπάρες Δημητριακών
Είναι εύκολη λύση, ειδικά όταν τρέχεις όλη μέρα και δεν έχεις χρόνο να φας τίποτα. Ωστόσο, αν δεν διαλέξεις σωστά, μπορεί να καταλήξεις να σαμποτάρεις τις προσπάθειές σου. Το ΜΗ έκανε ανάλυση στις μπάρες δημητριακών που υπάρχουν στην αγορά και διαπίστωσε ότι πολλές είχαν μεγάλο ποσοστό λίπους ή μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.
Ναι σε μπάρες που έχουν υψηλές ποσότητες φυτικών ινών και λιγότερα σάκχαρα.
Οχι σε μπάρες με ξηρούς καρπούς, σοκολάτα και διάφορα άλλα υλικά. Απλώς προσθέτουν λιπαρά, ζάχαρη και θερμίδες.

Βιολογικά Προϊόντα
Δεν είναι πάντα υγιεινά. Συσκευασμένα βιολογικά προϊόντα, όπως κορν φλέικς, μπορεί να έχουν τις ίδιες ποσότητες λίπους όπως ένα κανονικό προϊόν.
Ναι στο βιολογικό γάλα, το γιαούρτι, τα φρούτα και τα λαχανικά: περιέχουν υψηλότερες ποσότητες βιταμινών.
Οχι στα βιολογικά μπισκότα, κρακεράκια κι άλλες τροφές με υψηλά λιπαρά.

Γιαούρτι
Το γιαούρτι με το μέλι είναι παραδοσιακό και υγιεινό. Βέβαια έχει πολλές θερμίδες: ένα κυπελλάκι στραγγιστό πλήρες γιαούρτι με μέλι μπορεί να φτάσει τις 250-300 θερμίδες, ενώ πολλές θερμίδες και ζάχαρη έχουν και τα γιαουρτάκια με φρούτα και δημητριακά.
Ναι στο σκέτο γιαούρτι με μειωμένα λιπαρά. Πρόσθεσε φρέσκα φρούτα και το μέλι με μέτρο - μην ξεχνάς ότι είναι άλλη μία μορφή ζάχαρης.
Οχι στα έτοιμα γιαουρτογεύματα.