Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Βάλτε περισσότερες ίνες στη διατροφή σας για να αποφύγετε το έμφραγμα


Σύμφωνα με νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο έγκριτο επιστημονικό περιοδικό BMJ, η αύξηση του ποσού των φυτικών ινών στη διατροφή μας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις.
Ερευνητές της Σχολής Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής στο Πανεπιστήμιο του Leeds στην Αγγλία, ανέλυσαν στοιχεία από τις διάφορες χώρες σε σχέση με το είδος και το ποσό των φυτικών ινών που καταναλώνονται και την επίδραση τους στην καλή υγεία της καρδιάς και των αγγείων.
 Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσο περισσότερες φυτικές ίνες (διαλυτές και αδιάλυτες) καταναλώνονται, τόσο μικρότερος είναι και ο κίνδυνος για καρδιαγγειακά νοσήματα.
Σύμφωνα με τους ερευνητές είναι ζωτικής σημασίας να καταλάβουμε ότι τα προϊόντα ολικής αλέσεως , και τροφές όπως το κριθάρι, το πλιγούρι, η βρώμη, το καστανό ρύζι, μαζί με τα φρούτα, τα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς και τα όσπρια, αποτελούν τους βασικότερους σύμμαχους για να εξασφαλίσουμε ένα υγιές καρδιαγγειακό σύστημα.

Επιστημονική Ομάδα neadiatrofis.gr