Τρίτη, 2 Αυγούστου 2011

Μας πιάνουν κορόιδα ακόμα και στα αντηλιακά!

http://www.newscode.gr/photos/images/sized/articles/organic-sunscreen-458x315.jpgΠριν από δύο ημέρες το Ίδρυμα Πιστοποίησης Ποιότητας της Γερμανίας έκανε ελέγχους …
στα αντηλιακά προϊόντα που κυκλοφορούν στη γερμανική αγορά: τις πρώτες θέσεις κατέκτησαν οι φθηνές αντηλιακές κρέμες...

Επώνυμες μάρκες αντηλιακών που τις βρίσκουμε και στην ελληνική αγορά και τις προτιμάμε κατά κόρον για την προστασία μας από τον ήλιο πωλούνται έως και 50 % πιο ακριβά στη χώρα μας. Αν αναλογιστούμε τους μισθούς στη Γερμανία και στην Ελλάδα ,ένα συμπέρασμα προκύπτει. Μέχρι και στα αντηλιακά μας πιάνουν «κορόιδα»!
Το Ίδρυμα Πιστοποίησης Ποιότητας TEST έκανε δειγματοληπτικούς ελέγχους στα 26 αντηλιακά προϊόντα (κρέμες, ζελέ, γαλακτώματα) με δείκτη προστασίας 20 που πουλιούνται περισσότερο στη Γερμανία. Από αυτά 15 πέρασαν το τεστ με «καλά», 7 με «επαρκώς» και 4 «ελλιπώς», δηλαδή κόπηκαν.

Τις πέντε πρώτες θέσεις κατέκτησαν η Nivea Sun Light Feeling
(5,50 ευρώ), η Sun Ozon της αλυσίδας καλλυντικών Rossmann (1,50 ευρώ), Ombra Sun Care Sonnen-Spray του discounter τροφίμων Aldi Nord (1,17 ευρώ), Ombra Sun Sonnen-Milch του discounter τροφίμων Aldi Süd (1,18 ευρώ) και Sun Dance Sonnen Milch της μεγαλύτερης αλυσίδας καλλυντικών dm (0,98 λεπτά).

Στα 7 προϊόντα που πέρασαν το τεστ με «επαρκώς» ανήκουν το αντηλιακό γαλάκτωμα του Lidl Cien Sun Sonnenmilch Classic (1,20 ευρώ) και το ζελέ της εταιρείας Lancaster Sun Sport Fast Fry Gel (36 ευρώ).


Τέλος στα 4 αντηλιακά προϊόντα που δεν πέρασαν το τεστ ανήκει και το γνωστό Capital Soleil Gel-Milch της Vichy (8,15 ευρώ).


Οι τιμές για όλα τα παραπάνω προϊόντα αφορούν ποσότητα 100 ml. Όσα πέρασαν τον έλεγχο με βαθμό «επαρκώς» δεν προστατεύουν την επιδερμίδα ανάλογα με το δείκτη προστασίας που έχουν.

Το Ίδρυμα Πιστοποίησης Ποιότητας TEST συμβουλεύει επίσης όσους έχουν ιδιαίτερα ευαίσθητη επιδερμίδα ή όσους κάνουν θαλάσσια σπορ να χρησιμοποιούν αντηλιακά με δείκτη προστασίας πάνω από 20 (30 ή και 50 συν).

newscode


 http://24wro.blogspot.com/2011/08/blog-post_9241.html#ixzz1TnudgFIG