Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011

Κράτα τους πονοκεφάλους μακριά κι εκτόξευσε την αντίληψή σου.

Ο «μπαξές» των πονοκεφάλων σου συνήθως ανοίγει τις πόρτες του όταν οι μύες σου αρχίζουν να γεμίζουν με ένταση το λαιμό, το σαγόνι και το κεφάλι σου, το οποίο έχει αποτέλεσμα την περιορισμένη ροή αίματος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι πιθανότητες να λειτουργήσεις...
στους φυσιολογικούς ρυθμούς σου είναι μικρότερες κι από τα ποσοστά να κερδίσεις πενταπλό Τζακποτ στο Τζόκερ την πρώτη φορά που θα συμπληρώσεις δελτίο. Ούτε λίγο ούτε πολύ, οι πονοκέφαλοι σε κάνουν να μην μπορείς να ολοκληρώσεις μία και μόνο φράση. Οταν νιώθεις την ένταση να συσσωρεύεται, αφόπλισε τη βόμβα πριν αρχίσεις να βλέπεις βούλες.

1. Πάρε Δύο
Γέμισε μία κάλτσα με δύο μπαλάκια και δέσ' την τόσο σφιχτά, που να μην μπορούν να κουνηθούν. Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα και βάλε την κάλτσα ακριβώς κάτω από το σημείο, εκεί που το κρανίο σου συναντά το λαιμό σου. Αυτή η πίεση στα νεύρα της βάσης του λαιμού μπορεί να τα μουδιάσει ανακουφίζοντας τον πόνο.

2. Κάνε Διάλειμμα με Τσάι
Την επόμενη φορά που θα πάρεις το δρόμο για τη μηχανή του καφέ, στρίψε λίγο δεξιά και βάλε αντί γι' αυτόν μία κούπα τσάι από βότανα. Τα εκχυλίσματα χαμομηλιού και δυόσμου σε βοηθούν να χαλαρώσεις και δεν έχουν καφεΐνη, βοηθώντας έτσι να μην αφυδατωθείς (η αφυδάτωση είναι ακόμα μία αιτία ξαφνικών πονοκεφάλων).

3. Καν' το Διπλό
Ενα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την καταπολέμηση των πονοκεφάλων είναι ο συνδυασμός καφεΐνης και ιβουπροφαίνης, που αποδεικνύεται πιο αποτελεσματικός από την απλή λήψη ιβουπροφαίνης. Από τους 400 ασθενείς με πονοκέφαλο, το 71% εξ αυτών που πήραν ιβουπροφαίνη και καφεΐνη -που αντιστοιχεί σε δύο κούπες καφέ- ανέφερε πλήρη ανακούφιση σε σχέση με το 58% αυτών που πήραν μόνο ιβουπροφαίνη ή καφεΐνη.

4. Πίεσέ το
Βάλε το εσωτερικό του δεξιού αντίχειρά σου στο κέντρο του σβέρκου σου, εκεί που ενώνεται το κρανίο σου με το λαιμό σου. Ασκησε πίεση για πέντε δευτερόλεπτα, απελευθέρωσέ το και κίνησε τον αντίχειρά σου ένα εκατοστό πιο δεξιά, μέχρι να φτάσεις στο σημείο κάτω από τον δεξιό λοβό σου. Επανάλαβε με τον αριστερό αντίχειρα προς τα αριστερά.

5. Γέλα Μαζί του
Το γέλιο ανακουφίζει την ένταση από τους μυς. Αν δεν βρίσκεις τον κολλητό σου, που λέει καλά ανέκδοτα στο τηλέφωνο, νοίκιασε σε DVD μία ταινία του Μπεν Στίλερ ή των Μόντι Πάιθον.

6. Γύμνασέ τον
Το έχεις ακούσει πολλές φορές: αν περάσεις πολλή ώρα με το κεφάλι σου κολλημένο σε μία θέση, π.χ. δουλεύοντας στον υπολογιστή, κάνε διάλειμμα για να τεντωθείς κάθε 30 λεπτά. Συγκεντρώσου στο να απελευθερώσεις την ένταση από το σαγόνι σου (τα πάνω δόντια πρέπει να αγγίζουν τα κάτω δόντια μόνο όταν τρως κι όταν καταπίνεις) και βάλε το λαιμό και το κεφάλι σου να κάνουν όλες τις κινήσεις προς κάθε κατεύθυνση.