Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011

Σαλάτες: ναι μεν…αλλά

Οι σαλάτες αποτελούν ένα ελαφρύ γεύμα που μας προσφέρει βιταμίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά απαραίτητα για την υγεία. Σύμφωνα με έρευνα αμερικανών ειδικών που δημοσιεύτηκε στο...

επιστημονικό έντυπο Journal of the American Diabetic Association όσοι τρώνε άφθονες σαλάτες και ωμά λαχανικά έχουν αυξημένα επίπεδα θρεπτικών συστατικών και αντιοξειδωτικών στο αίμα τους. Η αυξημένη κατανάλωση λαχανικών μειώνει την απορρόφηση και αποθήκευση λίπους, καθώς επίσης καταπολεμά τη δυσκοιλιότητα και προλαμβάνει από καρκίνο του παχέως εντέρου.

Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα ορισμένες συσκευασμένες σαλάτες ίσως είναι επικίνδυνες για την υγεία, εφόσον σε αντίθεση με ότι αναγράφουν τα λαχανικά δεν είναι πλυμένα. Ακόμη οι πλούσιες σαλάτες με τυρί, ζαμπόν και σως έχουν συχνά περισσότερο λίπος και θερμίδες από μια μερίδα φαγητού. Το ίδιο παχυντική μπορεί να είναι και μια σαλάτα που θα φάτε έξω. Μια σαλάτα στο fast food π.χ. η Ceasar μπορεί όπως τονίζουν οι ειδικοί να περιέχει περισσότερο λίπος ακόμη και από ένα χάμπουργκερ! Τι μπορείτε να κάνετε; Προτιμάτε απλές σαλάτες και να αποφεύγετε την κατανάλωση των σως. Όταν τρώτε έξω ζητήστε να σας δώσουν χωριστά το λάδι ή τη σως ώστε να βάλετε όσο θέλετε (όχι περισσότερο όμως από μια κουταλιά της σούπας). Αν αγοράζετε συσκευασμένες σαλάτες προτιμήστε γνωστές εταιρείες και να τις πλένετε πριν την κατανάλωση.
Νίκος Θυμιανίδης
logodiatrofis.gr



 http://www.enimerwsi.com/2011/05/blog-post_9439.html#ixzz1L7t4OoDL