Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Νέο μωρό, νέες συνήθειες στη γυμναστική σας

  Μετά από μία εγκυμοσύνη, έρχεται η επιτακτική ανάγκη να βρείτε και πάλι τη φόρμα σας. Εάν είστε νέα μητέρα, το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να αφήσετε το μωρό σας και να τρέχετε στο γυμναστήριο.....
Υπάρχουν όμως ασκήσεις που μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε και πάλι τη γραμμή σας, ενώ είστε με το μωρό σας.

Μέσα στους εννέα μήνες της εγκυμοσύνης, το σώμα σας σίγουρα έχει υποστεί πολλές αλλαγές. Ένας καλός τρόπος να βρείτε και πάλι τη σιλουέτα σας είναι να γραφτείτε σε μαθήματα γυμναστικής που μπορείτε να κάνετε μαζί με το μωρό. Υπάρχουν ειδικά τμήματα pilates, που μητέρα και παιδί μπορούν να επωφεληθούν. Μάλιστα, με τη γυμναστική μπορεί να έρθετε πιο κοντά στο παιδί σας μιας και η φυσική επαφή είναι αναπόφευκτη.

Μη διστάσετε να ενημερώσετε τον γιατρό σας για την επιθυμία σας να ξεκινήσετε γυμναστική, κι εκείνος θα σας πει πότε ακριβώς μπορείτε να το κάνετε. Συνήθως, εάν είχατε φυσιολογικό τοκετό, μετά τις έξι εβδομάδες μπορείτε να αρχίσετε να γυμνάζεστε, ενώ αν κάνατε καισαρική, μετά το δίμηνο οι περισσότεροι γιατροί το επιτρέπουν.